Náměstí 206 , Kaplice , telefon 380 426 714
info@debnar.cz
.
úvod
akce
ceníky
zastoupené firmy
naše služby
financování
reklamace

Potřebujete poradit , jak postupovat při reklamaci?

Pokud zjistíte vadu na Vámi zakoupeném výrobku , kterou chcete reklamovat ,připravte si doklad o nákupu a záruční list.Kontaktujte nás neprodleně osobně ,písemně nebo telefonicky. My se s Vámi poradíme , zda reklamovaný výrobek musíte dopravit na prodejnu nebo bude reklamace řešena u zákazníka .

V rámci kvalitního servisu se snažíme většinu reklamací řešit u zákazníka .

Je-li reklamovaná vada uznatelná ,pak jsme my i naši dodavatelé povinni řešit reklamaci v době nezbytně nutné k vyřízení. Je-li reklamace neoprávněná hradí náklady na posouzení , opravu , zákazník.